menu

DAGBOEKJE VOOR DE VAKANTIE

DAGBOEKJE VOOR DE VAKANTIE

Zomervakantie in zicht, dus tijd voor een nieuw dagboekje.
Dit dagboek heb ik aan de hand van deze LINK kunnen maken. Het kaftje is beplakt met bewerkt papier. In plaats van gewone gaatjes in de kaft, heb ik nestels gebruikt.
Ik heb verschillende soorten papier voor het binnenwerk gebruikt: o.a. teken- aquarel- overtrek- en zelfbewerkt- dik- en dunner papier. Op de achterkant heb ik een Chinese illustratie van knipkunst geplakt. (gewoon in een winkel gekocht). De kaft is afgelakt. De boekenlegger is bevestigd aan een nestel op de achterzijde van de kaft.

En nu nog wachten op de vakantie....
Dit jaar wordt het Portugal!

5 opmerkingen:

  1. Mooi boekje! Ook handig met de verschillende soorten papier er in.
    Ik heb ook altijd een dagboekje bij me, waarin ik allerlei opmerkelijke en soms hilarische dingen in opschrijf.
    Fijne vakantie toegewenst!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig boekje, dat wordt vast gevuld met veel leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig boekje voor de vakantie. Daar ga je in Portugal met plezier dingen in schrijven, tekenen en wat zoal meer.
    Dank je voor de link. Het lijkt me leuk om zelf ook zo een boekje te maken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig, ziet er echt leuk uit!!!
    Knap gemaakt :-)
    Fijn weekend en groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk.....!!! fijne vakantieperiode

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...